mandag den 3. september 2012

Det eneste, jeg har

Jeg føler mig ofte utilstrækkelig, når jeg bevæger mig rundt på andres blogs. De har alle sammen et tema, ofte med et kreativt udgangspunkt, og det kan jeg personligt ikke matche.
Jeg har aldrig følt noget særligt behov for at strikke, hækle eller lave smukke papirklip. Jeg bager ikke kager og udsmykker dem og mode interesserer mig ikke nok til at jeg gider skrive om det.
Da jeg var mindre tegnede jeg lidt.. Men jeg har aldrig rigtig forfulgt det.
Det eneste jeg har er bogstaverne og tankerne i mit hoved.

Tanker har jeg mange af.. Så vidt jeg forstår skulle der løbe mellem 60.000 og 100.000 tanker igennem vores hoved på et døgn.. Jeg er sikker på, at der er flere tanker i mit hoved end det. Desværre er størstedelen af dem bare genbrug.. Tanker, jeg har tænkt og bekymret mig over flere gange før.

Hvor ville det være befriende, hvis man kunne tro på, at der var nogen derude, som oplevede noget af det samme, som kunne genkende sig selv i mine tekster, nogen som rent faktisk synes, at det jeg skriver er interessant og vedkommende.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar